Hoe voorkom je dat jouw hotel last krijgt van plaagdieren? GONE ongediertebestrijding bestrijdt én voorkomt plaagdieren. Met oog voor jouw hotel en de specifieke ongedierterisico’s waarmee je te maken hebt. Samen met jou en je collega’s werken we aan duurzame preventie van plaagdieren.

In een hotel vormen knaagdieren (muizen en ratten), kruipende insecten (zoals bedwantsen) en vliegende insecten een risico. Voor je gasten, je collega’s én voor je imago. Want ongedierte zorg voor negatieve recensies en geeft je een slechte naam. Zorg dat het niet zover komt, start met duurzame preventie.

Plaagdierpreventieplan

GONE ongediertebestrijding werkt met een geïntegreerd plaagdiermanagementsysteem (IPM). Met een combinatie van verschillende preventieve maatregelen voorkomen we overlast. Daarvoor brengen we alle risico’s in kaart. Bijvoorbeeld in de kamers, het restaurant, keuken, magazijn, technische ruimten, de leveranciersingang én in het werkproces. We bekijken tijdens de preventieve inspecties met welke maatregelen we die risico’s inperken. We bespreken altijd onze bevindingen met jou. Alle informatie leggen we ook vast in het digitale logboek.

Permanent monitoring

Eén van die preventieve maatregelen die we kunnen nemen is permanent monitoring van plaagdieren. Dit is een digitaal systeem dat 24/7 plaagdieren monitort, geheel gifvrij en duurzaam. Met dit systeem heb je realtime zicht op activiteit van plaagdieren, ook tussen de verschillende inspectiemomenten. Zo kunnen we gericht actie ondernemen als er last is. Het is dus een alternatief voor de periodieke controles op beheerspunten (vallen en lokazen).

Hygiënische maatregelen en bouwkundige wering

Om plaagdieren op lange termijn onder controle te houden is wering essentieel. We analyseren jouw werkprocessen en het gebouw en adviseren op basis daarvan hygiënische, huishoudelijke en bouwkundige maatregelen. Met hygiënische maatregelen kun je direct zelf aan de slag. De bouwkundige maatregelen kunnen wij voor je uitvoeren, zodat we de zorg hiervoor uit handen nemen.

Training voor collega’s

Je collega’s van de huishoudelijke en technische dienst en de medewerkers in het restaurant en keuken hebben een belangrijke signalerende rol. In een praktische training geven we hen praktische tips hoe ze ongedierte kunnen tegengaan met kleine aanpassingen in hun werkproces, zoals maatregelen rondom de hygiëne. Daarnaast geven we inzicht in de sporen die zij kunnen tegenkomen en bespreken we aan wie zij eventuele gevonden sporen moeten doorgeven zodat besmettingen tijdig worden gesignaleerd.

Betrokken team

GONE ongediertebestrijding werkt met een klein team van betrokken experts. Zij doen er alles aan om jouw ongedierteprobleem écht op te lossen, op de lange termijn. We verdiepen ons in de processen in en rondom je hotel en denken mee over specifieke risicofactoren. Daarin handelen we proactief, maar altijd in overleg. Want ons team is sterk in uitvoering én in communicatie.

Advies of meer informatie

Wil je een vrijblijvende inspectie aanvragen of wil je wat meer informatie? Bel, mail of app ons voor een eerste gesprek. Je krijgt dan altijd contact met een expert. Je kunt ook direct online een offerte aanvragen .

024 202 2260
Card image cap
Benieuwd wat we doen voor andere bedrijven?
Bekijk onze klantcases

Dit levert onze aanpak jou op:

  • Wij nemen zorgen weg
    door onze vakkennis, sterke communicatie en proactieve werkwijze.
  • Je wordt serieus genomen
    doordat we met je meedenken, eerlijk advies geven en je probleem écht oplossen.
  • Minder risico’s en kosten
    door onze moderne, gifvrije en efficiënte aanpak, met 24/7 realtime zicht op risico’s.
  • Gemak bij audits of NVWA bezoeken
    door ons overzichtelijke en gebruiksvriendelijke digitale logboek.
  • Gemoedsrust, in plaats van frustraties
    door onze totaalaanpak met preventie en bestrijding voldoe je aan keuringseisen en beschermen we je goede naam.

WhatsApp ons

Direct een offerte? Of  wil je eerst meer informatie? Stuur ons een berichtje met foto’s van de situatie. Wij reageren snel en helpen je verder.

Ervaringen van onze klanten:

All day café Holt: na verbouwing en wering plaagdiervrij

“Doordat we al tijdens de verbouwing nauw contact hadden, is ons pand nu ongediertevrij” Joël Nunes Xavier de Medeiros is een bekende naam in de Nijmeegse horeca, hij was jarenlang…

SupperFood: ongediertepreventie voor nieuwe productielocatie

“GONE is betrokken en denkt mee als wij vragen hebben” Een eigen productieomgeving voor pindakaas, in een gloednieuwe productielocatie in Oosterhout (GLD). Dat was de stap die SupperFood in 2019…

DS Smith benut de voordelen van permanent monitoring

“De opvolging is veel sneller en we voldoen 100% aan de normeringen” DS Smith in Eerbeek maakt verpakkingen van karton, met name voor de food- en e-commercesector. Hun klanten verwachten…

Ter Beke borgt voedselveiligheid met permanent monitoring

IFS auditor: “Ik heb nog nooit zo’n overzichtelijke logboek gezien” Hoe borg je als grote speler in de voedingsmiddelenindustrie de kwaliteit van de producten die je produceert en distribueert? Facility…